bloggare

Men tänk..nu sitter jag här å skriver iaf jag som sagt att jag aldrig skulle ha en blogg. Men lätt påverkad som jag är så jag måste jag väl testa då! :)

Inte trodde jag att jag skulle skriva att min älskade dotter har fått sin första tand igår på sin 7 månaders dag :) Äntligen, som vi har väntat, alla andra hade fått före oss kändes  som men nu är vi med i tandklubben också!Lagomt till på måndag då vi ska på tand grejs på bvc...duktig kikka :)


tanden syns knappt men den finns där :)

Jag som hade missat att ställa om klockan, var glad att klockan var 9 men insåg snabbt när jag satte på tv:n  att hon bara var 8 suck...vill att tiden ska gå så jag får åka ner på stan, måste ha en vinterjacka. Har letat i hela Sundsvall och Gävle finns ingen som passar damen eller så finns det inge storlekar. Det är konstigt det där, jackan jag har, har tydligen krympt ute i förådet i vintras....hmpf...skumt.

Nu KAFFE så jag blir som en människa idag också!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men va fan Linn har du öppnat bloggen utan att säga något!?! :D Skit snygg är den! Har du gjort allt själv?? Härligt att tänderna äntligen börjar komma på snuttan! pöss å kram

2010-10-31 @ 11:29:36
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Lea

Vilken fin blogg mamma! Love you

2010-10-31 @ 12:04:06
Postat av: Ida

Men guuud så bra att du bloggar! Riktigt kul att få höra hur ni har det :)) Så nu har hon fått små risgryn, dom såg ju jag redan i sommras ;) tss.. Hoppas vi kan ses något i jul när alla kommer hem!synd att det blir långt mellan varven..så keep up the good work så jag får mysläsa lite bebis och familjeliv :) Puss

2010-11-03 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0