fel igen

Jahapp..lördagen började med en skön sovmorgon, underbart! sen åkte vi till Andreas mamma och pappa för att hämta Lea, vi blev kvar där en stund, det var tydligen fotboll på tv som var JÄTTE viktig å måste ses...

På söndag morgon åkte jag till Gävle för å träffa Emma, Sofia och hennes underbart söta Lova ♥ En jätte mysig dag, med alldeles för mkt kaffe ;)Tack mina fina hjärtan!
     
 

Lea somnade på vägen hem vid halv 6 och dra dej baklänges hon sov ända till 10 på måndag morgon :) underbara unge vet att mamma behöver sovmorgon ibland! Men då var det någon som flög ur sängen för då var det bråttom, 11 skulle vi ju vara på öppna förskolan. Men vi kom i tid!Där träffade vi världens bästa Linda och Mille♥ bilder på gofisarna finns på Lindas blogg :)

Efter ÖF följde vi med Marie och Tuva till Dollar, var dags att fylla på med plastpåsar till blöjhinkarna. Vi köpte med oss julmust som vi sörpla i oss när vi kom hem..mumma!

Aaa men just det, nu är det katastrof konkurs... Badrummet har ju fått totalt helt fel fog, hur är det möjligt?!?!Varför tänker inte snubben som jag?!men nu har jag hittat lösningen på internet, så nu inväntas paketet så ska det nog bli bra. Varför blir det aldrig som man har tänkt sig?

I eftermiddag så ska vi ta oss en tur till Arbrå å gratta mormor♥ som fyller år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0