farsdag

Jag skulle behöva en lekhage till Lea...som i morse så satte jag igång och gjorde scones och gröt så vi kunde överraska pappa Andreas som hade sovmorgon. Tror ni det gick bra?! ungen var ÖVERALLT allra hellst i kattmatsskålarna som är skit snuskiga...Vad gör man, hur gör ni?!fattar inte er som kan stå och baka i lugnan ro. Det kan inte jag, snabb är hon + har man degiga händer så är det inte roligt.




oglamorös frukostbricka, men va fan tanken som räknas :)


glad pappa iaf...


♥Jag skickar en tanke upp till himlen också till min underbara pappa♥


Så här bra går det när man försöker knäppa julkort själv på en 7 månaders unge :p

       

OMÖJLIGT...å när jag har fått en bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut så ger jag mig inte, vi har säkert 200 kort på det här men inget blir bra, vi har provat i 2 dagar nu :p jag ger mig inte...


Nu har vi precis kommit hem från Dollar, som för övrigt har jäkligt bra våtservetter till en billig peningan..tips! Sen vart det hanling av mat, så nu kan vi äta mat igen slipper vi leva på vatten å brö.


Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Men hej Linn!! Vilken fin blogg! Och vad fin du är! Och vilken söt liten tomtenisse du har!

Fint fint fint, alltihop!

Har ni flyttat från Björkis eller bor ni kvar?



Kram och tjipp!

AnnaSara

2010-11-15 @ 20:40:31
URL: http://stellamamma.blogspot.com
Postat av: Cissi & Ludde

Tack för fina ord! <3 Å vilken söt tomte tjej ni har :) blev ju nyfiken på vad det är som börjar bli fint ?=) Många Kramar

2010-11-17 @ 15:35:16
URL: http://zizziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0