Playdate

Igår på förmiddan vart det en tur till Kilafors till Sanna och Isak på en playdate:) goda kakor och kaffe och lek med barnen, underbart! och vilket fint ställe kvinnan bor på då, det huset skulle kunna bli en riktig pärla! jag vill också ha ett gammalt trähus med öppen spis och stooora rum♥ min dröm...

Men så till lite bilder av odjuren♥

        
        Isak                   Ted                         Tuva                         Lea

        

      
                                     Sanna & Isak          Mikaela & Ted
           
      Marie                   Fika time

      
                         Trött efter allt lek



På kvällen efter ett bad med min lilla sessa och Andreas kommit hem från jobbet så tog jag och åkte till Söräng för att spendera lite pengar på Tupperwear, bjudna på scones vart vi också, duktiga Marie hade kämpat i köket. Tack för kvällen raring!

Nu är det städning av huset som gäller, måste passa på medans donnan sover middag. För ikväll blir det finbesök av självaste Charlotte och lilla Celina♥

Men fina...vilken underbar liten tjej, Celina. Såå söt och TACK för idag Charlotte♥

Vi orkade inte laga mat ikväll så det blev en...pizza...jahapp så vare med den viktnedgången och såklart vart det fika med charlotte också. Jaja nästa liv då, då ska jag vara bättre.

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0