trök onsdag

gaaah...idag har jag klättrat på väggarna här hemma. Jag blir tokig av att inte ha något att göra. Jag kommer mej inte för att göra något heller här hemma, det finns säkert en massa men jag ser det inte :p städa, plocka, diska, tvätta, aa en massa. Stackars Lea har fått roat sej själv på golvet idag och jag har nog varit in på samma sidor på internet 211 000 ggr. Kommer på mej själv å bara sitta å titta på henne ibland för att jag är uttråkad. Jag sitter och räknar timmar,minuter, sekundrar och hundradels sekundrar tills A ska komma hem från jobbet och när han ÄNTLIGEN kommer hem, nä då ska han åka till en kompis å kolla fotoll så då är jag likt förbannad ensam igen :) + att trollet redan sover. Men idag var det iaf bonde söker fru att se på tv, lite skillnad mot för hem till gården som jag var tvungen å se idag ;) Tragisk man kan vara ibland men imorgon ska jag träffa Charlotte och Celina♥, så då är livet underbart igen! 




Mina kärlekar kollar på fotboll...observera att Lea har tagit med sin egen favvoboll♥


Mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Hej Linn!

Ja det är hemskt hur det har blivit :( Så himla obehagligt!

Vilken fantastiskt söt liten dotter du har! Jag visste inte ens att du fått barn. Men det är ju babybooom i Bollnäs så det var väl inte så konstigt :) Längtar tills dagen blir min!



Mitt tips är att börja träna mentalt, planera tid för att träna och försök se hur du är svettig och nöjd efteråt! :) Bara man kommit igång så mår man ju så himla bra!

Förstår att det är svårare att få tid när man har barn, men passa på när det är fint väder och gå med vagnen. Ju mer snö det är ju mer träning blir det ju :) Tyngre att dra vagnen! ;)



Jättefin blogg också!!

2010-11-18 @ 11:55:50
URL: http://frokenhurtig.se
Postat av: Ida

hon blir så STOR! shit vad längesen.. Hon är så sjukt lik dej på bilden när hon ler med favvobollen ;) Hoppas ni har det bra! KRAMAR från ett kallt Oslo! :)

2010-12-02 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0