onsdag

Jaha och dagen började ju bra...Lea låg och surrade vid kl 7 imorse, hon fick mat åsså gick jag och la mig igen.Hon somnar om men vakna vid halv åtta igen så jag gick upp och gjorde mig i ordning å när jag kommer in till henne så hade hon somnat om igen..jahapp då var det bara å gå ner ensam då. Typiskt...när jag har gått upp då är det ju ingen idé att gå å lägga sig igen, skulle jag gjort det då lovar jag att hon hade vaknat på en gång.

Vid kl 11 skulle jag vara hurtig å ta en prommis med Lea för hon behövde sova också. När jag kommer till Karlslund börjar det spöregna..kul. Skyndar mej ner till stan och går in på jobbet å fikar med dom för å vänta på att det skulle sluta regna.
Jag köpte en jätte fin tomtemors klänning till Lea som hon ska ha när vi knäpper julkorten:)

Andreas var iaf tvungen att hämta oss på stan, det gick ju inte å gå när det spöregna, var iof redan blöt, men jag fick ju en prommis på 30 min iaf :) får ta nya tag imorgon, måste ner till chefen å prata med henne då.

När vi kom hem kom Andreas mormor Ann-Marie & morfar Leif förbi...Ann-Marie hade med sig en present till Lea...

överlycklig liten tjej...fast mamma kanske blev gladast över chokladkalendern



smoothien som vi drack igår...mmm!

Har bokat tid till 7 månaders knäppning av Lea också, nästa fredag. Ska bli spännande. Jag vill inte ha de klassiska korten utan jag vill att de ska bli lite annorlunda. Hoppas hon är bra fotografen bara...

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att knäppa kort! Hos vem ska ni knäppa henne då? :) kramis

2010-11-03 @ 15:31:46
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vi kan båda dagarna så lördag går jättebra! Kom ihåg att du ska ha med pinnbröd också då ;) Vi får hoppas att de blir bra väder bara, enligt yr just nu ska de vara soligt på lördag iaf :D

2010-11-03 @ 15:53:56
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0