flottarkojan

ojojoj vilken dag...dagen började kl 8, inser att jag glömt köpa jäst till pinnbröden. Gav Andreas en sovmorgon så Lea och jag tog en promenad ner på Prix och handlade.
När vi kom hem var det till och börja med degen och packa allt. När Andreas vaknat packade vi in oss i bilen och styrde kosan till Söräng till Marie, H-O och Tuva. Vädret var helt underbart idag så Marie och jag tog oss en promenad med barnvagnarna och killarna tog fyrhjulingen till Flottarkojan, hur mysigt som helst!!! Vi grillade korv och pinnbröd, ungarna jäste i vagnarna och solen sken. Tack för en underbar dag!♥ Självklart gkömde jag kameran hemma,satt och tänkte hela morgonen att jag inte skulle glöma den men men....

Vi tog en sväng förbi A:s mamma och pappa när vi åkte hem, fick väldigt fina kläder till Lea av dom, super tack!

Nu är vi nyäten, tacos stog på menyn!mumma...

Jag har försökt börja på mitt hälsosammare liv, med promenader ist för att åka bil hela tiden. Vi bor typ 5 min från affären ändå tar jag bilen...sinnesjukt!vi bor 15 min från bvc ändå tar jag bilen!vi bor 30 min från stan(om man går) ändå tar jag bilen! så hädanefter tar jag med mig vagnen och går ist. Men det svåraste av allt, är...kosten. Vad ska man göra?när man är mammaledig och man träffar andra mammor eller kompisar så ska man alltid fika, varför?!nu ska jag skärpa mej på det också, måste gå ner massa kilo. Men önskar att jag hade ett mål el. en diet att följa för då är det lättare att hitta motivationen. Men motivationen borde komma (tex.när jag drar på mej ett par byxor och dom sitter som ett korvskinn, eller en tröja och jag ser ut som en kassler) men det gör den inte...

ää nu ska jag titta på film med min älskade♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv för en härlig dag! De får vi göra om nå tag! :) Puss

2010-11-06 @ 23:56:55
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0