allhelgonahelg

många går till gravar och tänder ljus idag för sina nära och kära som inte finns med oss på jorden längre men som finns kvar i våra hjärtan. Det är helt underbart vackert när man ser alla ljusen som brinner på gravarna, men det skänker en tanke till min egen kära pappa♥ som ligger begravd i Gävle, det är svårt att bara åka dit när man känner för det, och nu har det gått på tok alldeles för lång tid sedan jag var där och det har jag fruktansvärt dåligt samvete för. Och just denna helg som man bara "ska" åka till graven och tända ljus så gör jag det inte... Det känns väldigt tungt att man ens ska behöva åka till sin egen pappas grav, kanske när jag är 40 år men inte idag som 25 åring...Men jag skänker en tanke iaf till min älskade pappa, all min kärlek till dej♥

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Fint skrivet vännen. Din pappa vet att du tänker på honom <3 Kramar!!!

2010-11-08 @ 13:57:16
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0