Kärlek

Tänk vad fort tiden går när man har roligt...
Igår firade jag och mitt hjärta 7 år tillsammans♥ det var inte direkt det jag trodde för 7 år sen när A kommer och tallar på mej inne på Tranan as kalas och jag tyckte han var dryg, jag ger honom fel telnr när jag inte kom ihåg mitt eget, vi sitter och myser inne på Tranan och vips hade jag en "liten" pizza på tröjan :) allt vi gått igenom tillsammans under dessa år så står vi fortfarande vid varandras sida och jag älskar honom lika mycket nu som jag gjorde för 6 år sen! och inte att glömma att han gett mig den finaste gåvan man kan få,underbara Lea♥ som för övrigt blev 8 månader igår.


första bilden på oss:)

Å nu är äntligen badrummet klart...så nu är det bara städningen kvar sen ska jag köpa lite nya handdukar och tvålpumpar och sånt..roligt :) slänger med en bild sen nån gång, har inknäppt något än.

Ja och det här är lite av det vi har roat oss med den sista tiden ...


Nej hon fick inte smaka lussebulle...



ett steg närmare julklapparna

Men titta in dessa sötnosar

Lea & Celina


Charlotte & Leo




Nu ska vi iväg och leva rövare på buspalatset med den här tokungen och hennes mamma :)

Kommentarer
Postat av: Dahrén

Åh grattis till er! :)

2010-12-01 @ 23:04:12
Postat av: Linda Larsson

Grattis till er min älskade prupphöna <3

2010-12-04 @ 23:13:32
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0