Stora tjejen

I måndags var jag alldeles för trött efter helgens jobb för att åka på öppnaförskolan så vi tog oss en tur ut till Marie och Tuva och hade en ligga i soffan och fläska dag...

När var på stan i tidags så var jag ute efter julklappar...det är skit jobbigt. Varför ska man egentligen köpa julklappar?!okej till barnen för det har ju ändå blivit för dom som man firar men till oss vuxna?! jag vet aldrig vad jag ska köpa åsså blir det bara något för att...gaa det hänger över mej hela tiden att jag måste köpa köpa köpa...förut har jag aldrig fattat dom som åkt utomlands vid jul, men det gör jag i år! fy fåglarna för en resa till värmen nu..det skulle vara underbart.
Samtidigt är det väldgt mysigt vid jul, men känslan har inte kommit än för mej, allt känns bara skit jobbigt + att vi ska fira julen hemma hos oss å då blir det ju självklart att det blir mer press och städ och fix och jaa allt, fast vi har ju valt det själv så vi får ju skylla oss själv ;)

Men som sagt så har jag några klappar kvar som jag tänkte fixa imorgon i gävle så slipper jag tänka mer på det.

Ja till råga på allt så lämnade jag in bilen på volvo idag för det lös någon konstig lampa i den och vips vart vi rånade på 2200 kr, HUTLÖST! helt värdelöst...

Vi har iaf fixat i badrummet ikväll å satt upp krokarna å sånt så det blev iaf bra :)

Idag så hade Lea och jag mys i soffan och det märks så väl på henne att hon blir äldre och förstå mer. Jag sa att jag skulle komma och ta henne och så kröp jag närmare henne så vart hon skitglad och börja pussa på mej och dra mej i håret och skratta..underbara♥ roligt nu när det händer lite...+ att hon tog sin lära gå vagn och gick genom hela hallen själv ikväll, förut har hon bara tagit några steg och sen satt sig men nu går hon på riktigt med den... :)

Nu ska vi kolla på byggfällan och jag ska passa på att få min massage som A har lovat att ge mig innan han ångrar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0