jobbelijobb

pjuuh vilken dag...tänk vad fort man glömmer men lika fort kommer man på hur det var man gjorde igen.
Idag gjorde jag mitt första arbetspass på cirkus 9 månader...skönt att komma tillbaka en liten sväng och få fräscha upp minnet. Jag var nervös kan jag meddela men efter ett tag i kassan så var jag på spåret igen :) så nu har jag 2 dagar till innan jul som jag ska jobba. Det är super, för pengarna behövs!!men samtidigt vill jag passa på att vara ledig vid jul också för alla andra år kommer jag vara tvungen å jobba vid den här tiden. Det är det som är sämst med mitt jobb, jag jobbar när alla andra är ledig. Men tänk att få ha ett jobb som du tycker är roligt att åka till varje dag och ibland nästan så att du längtar till det, så har jag :) mkt tack vare dom jag jobbar med♥

Efter jobbet var det bara hem och byta om och sätta på odjuret finklänningen och iväg på 6 års kalas till min underbara systerson William♥

Nu läre jag gå och lägga mej för imorgon är det jobb igen, inte van vid att ha tider att passa :) och sängen är tom han den andra här hemma är ute på galej...hmpf

Kommentarer
Postat av: Dahrén

Det ska du vara glad för! Det är den känslan inför jobb alla strävar efter.. Njut medan du kan! kram på dig!

2010-12-08 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0